Advies nodig? Bel 010-3335150

Algemene voorwaarden en klachten

De simpele voorwaarden die wij stellen...
Wij hanteren heldere voorwaarden. Heb je een vraag over onze algemene voorwaarden neem dan contact met ons op!

Download hier onze algemene voorwaarden:

Algemene voorwaarden Goedkoper met LED (129 kb)
Terms and Conditions Goedkoper met LED (159 kb)


Heb je een klacht?

Het is vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je deze ervaren hebt. Wij vragen je vriendelijk om je klacht via e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Je kunt dit natuurlijk ook per post doen.

Onze postadres is:

Goedkoper met Led
T.a.v. Klachten
Rivium Oostlaan 43
2909LL Capelle aan den IJssel

Onze medewerkers van de afdeling klantenserivce zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. 

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij aangesloten zijn. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).